Ariana dla WS | Blogger | X X

13/01/2024

#101. Nowy rok

 Aloha!

Wciąż się zastanawiam, czy robić jakieś cele na 2024. Naprawdę nie wiem, czy mam do czego dążyć, ale nie w negatywnym sensie. Chodzi mi raczej o fakt, że w sumie jedyne, na czym mi zależy to skupiać się bardziej na "tu i teraz". Ale jeszcze pomyślę nad tym, może jednak coś sobie założę, bardziej dla funu i robienia czegoś więcej dla siebie. 

Nowy Rok zaczął się w sumie bez zaskoczeń, ale każdy tydzień stycznia jest w pewnym sensie niepełny. Wolny poniedziałek 1-ego, w drugim tygodniu miałam urlop i pojechałam do koleżanki ze studiów do Wrocławia (w ramach pierwszego od dawna niesłużbowego wyjazdu). W przyszłym tygodniu wolny piątek w ramach odbioru 6-ego, potem jadę w okolice Katowic na 3 dni, a w ostatnim tygodniu lecę do Anglii na tydzień - zawodowo. 

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem mojego szefa, 2024 upłynie mi na wyjazdach po Polsce. Planowo będzie ich około 7 i zajmą mi łącznie 2 miesiące. To tylko te,  których wiem, na pewno coś jeszcze wpadnie po drodze. Trochę nie mogę się doczekać, a trochę nie wiem jak to się odbije na mojej codzienności. Ale myślę, że będzie fajnie. 

To na tyle ode mnie, jak się u Was zaczął rok? Jakieś postanowienia? 

Strzała! 


2 komentarze:

  1. Szykuje się super pracowity rok w takim razie :) ale bardzo dużo napisałaś o pracy, a ty sama jak się czujesz? Psychicznie też okej? Chyba raczej spokojnie co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Dawno mnie nie było na blogach i widzę, że u Ciebie duże zmiany! :) Mam nadzieję, że przyniosą Ci one jak najwięcej pozytywnych doświadczeń ♥
    Mój rok też zaczął się od sporej zmiany - zwolnienia się z pracy. Myślę, że wyjdzie to na plus. Nie stawiałam sobie konkretnych celów na ten rok. A jak u Ciebie się skończyło - wybrałaś sobie cele na 2024 czy po prostu przyjmiesz, co przyniesie? :)

    OdpowiedzUsuń